donderdag 25 juni 2015

Everything Eleanor voor het bruidspaar

Mijn schoonzus en zwager waren 40 jaar getrouwd. Uiteraard hoorde daar een leuk kaartje bij.

Ik heb de set Everything Eleanor gebruikt. Een stijlvolle set.


Voor de basiskaart heb ik Crumb Cake gebruikt. Daar heb ik de wood achtergrondstempel met Lost Lagoon inkt op gestempeld. Eerst een keer afstempelen om de inkt niet te laten overheersen.

Daarna de label met Lost Lagoon inkt op Lost Lagoon cardstock gestempeld en uitgeknipt. De bloemetjes heb ik in dezelfde kleur op Wisper White gestempeld en uitgeknipt.



Ik heb met de Scalloped Oval Punch een achtergrondje uit Crumb Cake geponst. Daarna een stempel uit de set NL sentimenten op Wisper White gestempeld en met de Oval Punch uitgeponst.

Alles op de kaart geplakt.

De binnenzijde had ik nog voorzien van de swirl stempels, maar dat heb ik vergeten op de foto te zetten. (tja blond he).

Het was een gezellig feestje en ik hoop dat de kaart in de smaak gevallen is.

Hartelijke freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten