woensdag 25 maart 2015

Vellum bloemenpracht

Ik dacht doe eens gek. Ik ga een keertje voor oranje.
Dit keer koos ik vellum uit met grote bloemen.


Ik weer een half uurtje heerlijk zitten kleuren met de Stampin' Write Markers in de kleuren Tangelo Twist, Daffodil Delight en Wild Wasabi.


Dit keer maakte ik vier verschillende kaarten. Gecombineerd met Cardstock in de kleuren Whisper White, Tangelo Twist en Basic Black.


Deze kaart heb ik voorzien van oranje lint (Stitched Satin ribbon uit de incoulor serie). De bloemetjes zijn opgeleukt met een glittersteentje.


Ik heb met een randpons een randje gemaakt en daaroverheen een stukje bakers twine geknoopt.


Ook deze kaart wat extra versiert met lint.


Hier een groter stuk wit gebruikt, waardoor de bloemen er mooi uitspringen.

Met dit ene velletje vellum heb ik vier kaarten kunnen maken. Zo haal je het maximale uit je leuke Sale-a-Bration kadootje.

Groetjes,
Petra





Geen opmerkingen:

Een reactie posten