donderdag 12 februari 2015

Zwanger!

Mijn schoonzus en zwager worden wederom opa en oma.
Hun zoon en schoondochter zijn zwanger. Heel bijzonder.

Dus een mooi kaartje moest gemaakt worden. Mijn Stampin' Up! collega Judith plaatste een keer een leuke kaart op Facebook. Maar ja, waarom zou ik zoiets maken. Voor wie? Yes, ik kon aan de slag. Gaf er wel een eigen draai aan, met dit als resultaat.


Een witte basiskaart, met daarop Crumb cake cardstock en daar weer bovenop een stukje DSP. De letters heb ik met behulp van Thinlits uitgestanst en daarna met Blendabilities van de juiste kleur voorzien. Een stukje Whisper White cardstock heb ik met een embossingfolder voorzien van hartjes.

Daarop heb ik gekleurde hartje verhoogd opgeplakt. De witte geponste hartjes zijn van glitterpapier gemaakt.

Uiteraard moest ook de envelop bijpassend gemaakt worden door middel van stempels.

Ik was er tevreden mee.

Tot de volgende blogpost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten