zaterdag 24 januari 2015

Kado doosje

Met een speciale mal heb ik een kadodoosje uitgestanst. Deze mal vind je in de voorjaarscatalogus.


Je kunt het van diverse soorten papier maken. Gewoon Cardstock of Designer Series Papier.

Ik heb gekozen voor het speciale papier dat je gratis kunt uitzoeken als SAB kadootje.


Als je de afbeelding in de SAB folder ziet, denk je wat moet ik er mee. Nou het is prachtig. Het is wit papier waarop afbeeldingen gedrukt zijn in het wit. Die afbeeldingen komen naar voren als je het papier met inkt bewerkt. Ik heb met een sponsje inkt aangebracht over de afbeelding heen. Met dit als resultaat. Maar je kunt ook inkt verdunnen met water en met een spuitje erover verdelen, je kunt er met waterverf overheen. Wat je maar leuk vind. Je kunt er ook voor keizen om alle glanzende (gedrukte) afbeeldingen in te kleuren met je blendabilities. Kortom mogelijkheden genoeg.

Wil je deze mal ook graag hebben, of wil je hem komen bekijken, neem gerust contact met me op.

Groetjes,
Freubelpeet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten