zondag 7 september 2014

Everything Eleanor

Ik zag deze stampset regelmatig langskomen op Pinterest. En vond hem steeds mooier worden. Nadat hij een tijdje in de kast had gestaan, heb ik hem eindelijk eens gebruikt.



Ik heb als basiskaart Whisper White Cardstock gebruikt. Daarop Basic Gray en wederom Whisper White. Hier heb ik op gestempeld. De Swirl van Everything Eleanor en de spettertje en de streepjes rand komen uit de set Gorgeus Grunge.
De bloemen en de label uit Eleanor heb ik op een restje Whisper White gestempeld en met de hand uitgeknipt. De tekst komt uit de hostess set Bloom with Hope. Ik vond dit lettertype zo mooi bij de kaart passen. Ook de tekst heb ik op een restje gestempeld en met de ovale pons uitgeponst, daaronder de ovale scalloped pons van Basis Gray cardstock.
De inktkleuren komen uit de In Colour 2014-2016. En deze kleuren zijn zo ontzettend mooi. Lost Lagoon en Hello Honey heb ik gebruikt. Maar de kleuren Mossy Meadow, Tangelo Twist en Blackberry Bliss horen ook in de set en zijn prachtig met elkaar te combineren.

Helaas is de foto niet zo fraai, maar de mooiste foto's willen alleen maar op de kop staan. En die krijg is als digibeet weer eens niet rechtop. Sorry...........

Vandaag heb ik genoten van de prachtige dag. Al mijn mannen waren weg vandaag. Dus ik ben gezellig met de hond op pad geweest. Ze heeft heerlijk gezwommen, terwijl ik in het zonnetje zat en toekeek en genoot van het uitzicht.
Op dit soort momenten realiseerde ik me weer eens hoe mooi de natuur hier toch is.

 
 

En hier nog eentje van onze Vera die volop geniet van het zwemmen.

Ja op zo'n dag voel ik me een rijk mens.

Fijne zondag nog allemaal!

Lieve freubelgroetjes,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten