zaterdag 22 februari 2014

Hopperdehop

Welkom bij het Freubelparadijs!

Het leek mij erg leuk om mee te doen aan deze bloghop. De NL sentimenten zijn zo leuk en divers. De kaart was voor mijn moeder en omdat ik ze in tweevoud maak ging de andere naar mijn nichtje (nou ja tje, ze is al volwassen en moeder van een zoon hoor).



Ik heb een doily voorzien van inkt. En met DSP en vlindertjes de kaart afgemaakt.
 


Zoals je ziet heb ik twee sentimenten gecombineerd. Door maar een deel van de stempel in te kleuren met een marker, kun je alleen dat woord stempelen. Het leuke daarvan is dat je vele combinaties kunt maken en zo meer uit de set kunt halen.


Ik moet eerlijk zeggen er zitten ook dingen tussen die ik niet gauw zal gebruiken. Maar ook die combineer ik.
Enkele voorbeelden:
* Zoete baby
* Voor mijn liefste moeder
* Ik mis zoete lekkernijen
* Ik denk aan zoete lekkernijen
* Hoera geslaagd......

En ga zo maar door.

Als je tijdens de Sale-a-Bration periode een keuze maakt uit de diverse catalogussen en je zoekt voor minimaal 60 euro aan producten uit, mag je een cadeau naar keuze uitkiezen uit de SAB-folder. Zit bij je keuze ook de bovenstaande set met Nederlandse sentiment, geef ik je ook nog eens een extra korting van 5,95 en de verzendkosten via DHL for you is gratis.

Hop gauw verder en kijk bij de andere leuke voorbeelden van mijn Stampin' Up! collega's.

www.lovetostamp.nl

www.caringforstamps.blogspot.com



Tot gauw!
Freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten