woensdag 11 september 2013

Huwelijksgift

Afgelopen vrijdag hadden we een bruiloftsfeest. Mijn nicht (oudste dochter van mijn man's zus) ging trouwen. Samen met onze zoons waren we genodigd om 's avonds mee te feesten.

Uiteraard verdient dat een mooie kaart. Ik ben aan de slag gegaan met de uilenpons, met dit als resultaat.


Ik heb voor de voorkant een oplegkaartje gemaakt die ik d.m.v. een embossingfolder voorzien heb van een houtnerf. De uiltjes heb ik voorzien van wiebeloogjes, gewoon omdat die zo leuk zijn.


 De tekststempel is van Joy en het hart heb ik eerst gemaakt met een spellbindersmal en daarna ook voorzien van een houtnerf.


Binnenin de kaart heb ik een vakje gemaakt waarin het geld gaat.


Hoop dat het bruidspaar er blij mee is.

Tot freubels!
Petra

1 opmerking:

  1. Weer zo'n leuk kaartje met de uilenpons heel leuk hoop dat het een leuk feest was.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen