vrijdag 26 april 2013

Swapperdeflap,

Nog dagelijks laat ik de swaps die ik gekregen heb tijdens de SU dag in Almere door mijn handen gaan. Ik bruis van de inspiratie. Zoveel dat ik vandaag een flinke bestelling geplaatst heb. Dus binnenkort kan ik weer nieuwe voorbeelden maken.

Hier de swap die ik gemaakt heb.


Ruim 30 stuks.



Very vanilla Cardstock als basis en daarop cardstock in dezelfde kleur, maar dan heb ik de randen ruw gemaakt met een distress tool. Erg leuk en speels. De bloemetjes in twee kleuren gestempeld en uitgeponst.


Binnenin heb ik twee halve bloemen bevestigd, zodat ik daartussen een visitekaartje kon schuiven. Dit is ook een leuke manier om een giftcard of kadobon te geven.
















Gebruikte materialen:
* Cardstock: Very Vanilla
* Classic Stampin' Pad: Rich Razzleberry, Pacific Point
* Stampset: Mixed Bunch
* Punch: Blossom
* Distress Tool (of rand van een schaar)

Veel freubelplezier!

Groetjes,
Petra

1 opmerking:

  1. Ja leuk hoor die swaps. Vond het zelf wel het leukste van die dag en natuurlijk iedereen te moeten. Ik kijk zelf ook nog vaak naar de swaps voor inspiratie. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen